KANTOORMEUBILAIR

KANTOORMEUBILAIR

Het assortiment kantoormeubilair van SESA Systems bevat originele en stijlvolle kantoormeubelen en accessoires om de organisatie van de werkomgeving op kantoor te vereenvoudigen en overzichtelijk te maken. In het assortiment is ergonomie en het concept LEAN Office geïntegreerd, waardoor de meest ideale werkplek gecreëerd kan worden die werk gerelateerde gezondheidsklachten, zoals nekpijn en rugpijn tegen kunnen gaan.

Een compleet aanbod ergonomische zit/sta-bureaus voor het maximale comfort van de gebruiker.

Ergonomie is een essentieel onderdeel van werk, omdat het rechtstreeks verband houdt met het welzijn van de werknemers. Bedrijven doen er meer en meer aan om apparatuur en meubels aan te passen aan de behoeften van de gebruikers, om ervoor te zorgen dat hun werkomgeving comfortabel is. Sesa Systems biedt een reeks elektrisch verstelbare zit/sta-bureaus die kunnen worden aangepast aan de lengte van de werknemer. De houding van de werknemers is beter aangepast, zijn ruggengraat blijft beter recht en dus is zijn of haar gezondheid op lange termijn gewaarborgd. Naast de bureaus bieden ook onze bureaustoelen het comfort dat u de gehele dag nodig heeft op kantoor.

Innovatief kantoormeubilair om uw administratie op orde te brengen

Met behulp van ladekasten wordt het gemakkelijker uw administratie te ordenen en al uw documenten overzichtelijk op te bergen. Informatiezuilen maken van uw receptie een professionele ruimte voor een prettig ontvangst van uw personeel of uw klanten. Het brede aanbod accessoires helpen bij het aanpassen en optimaliseren van werkplekken om het dagelijks leven op het werk aangenamer te maken. Door middel van vitrinekasten behoudt u het overzicht: het is eenvoudig te zien welke kast welke spullen of documenten bevatten. Sesa Systems heeft ook multimediazuilen in haar assortiment, die zuilen kunnen in uw receptieruimte worden geplaatst om informatie te verspreiden of uw klanten van dienst te zijn met een computer aangesloten op uw intranet, bijvoorbeeld. Als final touch kunt u uw kantoorinrichting compleet maken met de smaakvolle LED verlichting van SESA Systems. De verschillende lampen zijn geschikt voor zowel het kantoor als ontvangst- of vergaderruimten en verspreiden aangenaam licht dat bijdraagt aan een aangename sfeer binnen uw bedrijf.

Het doel van LEAN Office: een goed georganiseerd en opgeruimd kantoor voor hogere productiviteit

Het is een feit dat het gemakkelijk is om efficiënt te werken in een goed georganiseerde omgeving, dan in een rommelige omgeving. Of het nu thuis of op kantoor is, opruimen en dingen goed opbergen is belangrijk voor een goede organisatie. Het vermindert de tijd die nodig is om het juiste document te vinden en aan de slag te kunnen gaan. Een goede organisatie, opruimen en ordenen vormt de basis van LEAN Office. Deze aanpak, LEAN Manufacturing, vindt zijn oorsprong op de werkvloer voor de productie, maar is nu ook toegepast op kantoren. Het heeft niet alleen een productiviteitsstijging tot gevolg, maar uw bedrijf straalt ook een positief, geordend beeld uit naar de buitenwereld. De vereenvoudiging van de administratie, vermindering van verspilling – inclusief tijdsverlies – en verbetering van de organisatie zijn allemaal noodzakelijke aspecten van een succesvol bedrijf. Sesa Systems biedt u alle producten die u nodig heeft om deze effecten binnen uw bedrijf te realiseren.